Klachten regeling

Onze interne klachtenprocedure:We vinden het fijn wanneer u ons laat weten dat u een klacht heeft of dat u niet tevreden bent, want dan kunnen we ervoor zorgen dat het in de toekomst beter gaat. Misschien is er sprake van een misverstand en bent u geholpen met een duidelijke uitleg. We kunnen uw vragen beantwoorden of we kunnen samen op zoek gaan naar een oplossing. Dus blijf niet alleen met uw klacht zitten, maar ga met ons in gesprek. Zo verbeteren we de zorg, niet alleen voor u, maar ook voor anderen.Klacht melden:Met een klacht kunt u bij ons terecht. Door de klacht samen te bespreken zoeken we met u naar een oplossing zoeken. U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via https://www.zzp-erindezorg.nl/klacht. Er wordt dan binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. U hoort uiterlijk 6 weken na het indienen van uw klacht of deze gegrond is of niet en welke vervolgacties hier mogelijk uit volgen.Externe klachtenfunctionarisU kunt er ook voor kiezen om uw klacht in te dienen bij de externe klachtenfunctionaris die ZZP-er in de zorg heeft aangesteld. Een externe klachtenfunctionaris zal u advies geven en bijstaan bij het formuleren van de klacht en het onderzoeken van de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Het doel is klachten zoveel mogelijk in een vroegtijdig stadium gezamenlijk op te lossen zodat een formele (schriftelijke) klacht wordt voorkomen. Gebruik daar het online formulier voor: Contactformulier klachtenfunctionaris ZZP-er in de zorg www.zzp-erindezorg.nl/klacht

© 2022 Hulp bij Rouw. All Rights Reserved | Powered by; WebsitebyStudents